пошук

Розробки уроків

Тема: Підсумковий урок по темі: «Das Schulleben»
урок у 4 класі
Мета: повторити вивчену лексику теми, тренувати у вживанні вивченої лексики у читанні, аудіюванні, письмі, усному мовленні, розвивати мовленнєву та комунікативну компетенцію, розвивати зорову та слухову пам’ять, логічне мислення, уяву, прищеплювати почуття взаємоповаги, толерантне ставлення одне до одного під час парної та групової роботи, виховувати інтерес до навчання, повагу до вчителів, бережливе ставлення до шкільного майна.
Тип уроку: урок застосування знань, умінь та навичок
Обладнання: підручник, робочий зошит, ноутбук, малюнки до тем «Навчальні предмети в  та шкільні приміщення», сигнальні картки, текст для аудіювання, роздатковий матеріал до ігор «Поєднай» та «Будівельники», презентація «Школи  в Німеччині», м’яч.


In der Schulе
Урок - подорож в казку
урок для 2 класу
Мета:
Навчальна: познайомити учнів з виразами «Ich bin» та «Du bist»
Практична: повторити вивчені букви, вдосконалювати навички діалогічного мовлення, формувати вміння розпізнавати вивчені букви.
Виховна: виховувати в дітей почуття колективізму, поваги один до одного.
Наочність: Іграшки, ілюстративний алфавіт, коробка з літерами, таблички з написами «Ich bin» та «Du bist», косинка для зав’язування очей, цифри.
ХІД УРОКУ
І. Початок уроку (5 хв.)
1. Привітання
Учитель: Guten Morgen, Kinder!
Учні: Guten Morgen, Guten Morgen!
               Ich sage dir zu!
               Guten Morgen! Guten Morgen!
               Erst ich und dann du.
Учитель: Gut, setzt euch!
Учитель: Сьогодні у нас не простий урок. А урок-подорож у казку. А ви любите казки? Я вам обіцяю, що пригоди наші будуть цікавими і вам запам’ятаються. Кого ми візьмемо з собою у подорож?  Я пропоную взяти з собою у подорож всіх присутніх вчителів. Ви згодні?
Переглянути урок повністю


Тема: Das ist ein Papagei

урок у 1 класі
Мета:
навчальна: познайомити учнів з новими ЛО: der Papagei, die Maus і тренувати їх вимову, вчити вживати в МЗ; представити нові букви: Bb, Ll; вчити їх розпізнавати, промовляти, читати і писати;
розвивальна: розвивати мислення, мовлення, пам’ять, увагу,навички аудіювання, навички читання і письма;
виховна: виховувати інтерес до німецької мови, любов до тварин.
Обладнання: підручник, зошит, ілюстрації, картки, алфавіт, лялька  Міа, числа, кольори, фішки, фрагмент мультфільму, маски тваринок, відео-фрагмент «На арені цирку».
Тип уроку: урок засвоєння знань.

Тема уроку: Unsere Lehrer
6 клас
Мета: систематизувати лексичний матеріал із теми, удосконалювати вміння та навички володіння активним лексико – граматичним матеріалом, навчити учнів висловлюватися за темою, тренувати в аудіюванні, розвивати навички усного (діалогічного та монологічного)  мовлення, читання, логічне мислення, мовленнєву реакцію, уяву,пам’ять  учнів, виховувати любов до рідної школи, повагу до вчителів, толерантне ставлення  один до одного під час парної та групової роботи, інтерес до вивчення предмету, позитивне ставлення до навчання.
Обладнання: підручник С.І.Сотникова Г.В.Гоголева «Німецька мова. 6-й клас», робочий зошит, презентація на тему: «Наші вчителі», індивідуальні картки, ноутбук, ілюстрації до теми: «Школи та вчителі в Німеччині»,  роздатковий матеріал до ігор «Die Wochentage», «Kettenspiel», «Асоціативний кущ», «LehrerSchüler», «Kofferpacken»,  малюнок професії вчителя, естафетна палиця, пісня «Ich will in die Schule gehn».  
Тип уроку: комбінований

Девіз уроку: Wissen ist Macht
Тема уроку: Lebensmittel  kaufen
урок у 6 класi
Мета уроку:  активізувати вживання вивченої лексики у мові; вести бесіду за темою; будувати речення типу: Man kann…im…kaufen; тренувати учнів у побудові діалогічних і  монологічних висловлювань за темою «Lebensmittel kaufen» ; вживати слова meistens, oft, manchmal, selten, nie у реченні; розвивати навички аудіювання, каліграфічно правильного письма, розвивати навички виразного читання уголос; виховувати почуття ввічливості та чуйності у стосунках з оточуючими.
Обладнання: підручник С.І.Сотникова Г.В.Гоголєва «Німецька мова 6 клас», робочий зошит, індивідуальні картки, ноутбук, речення до тексту, ілюстративний матеріал, малюнки із зображенням відділів в супермаркеті, м’яч, мікрофон.
Тип уроку: урок розвитку мовленнєвих вмінь і навичок.
Девіз уроку: «Wenn lernen wirwir spielen, wenn spielen wir - wir lernen»
Очікувані результати:
Пригадати: назви продуктів харчування, відділи в супермаркеті;
Знати: вживання артикля перед іменниками,які в перекладі означають продукти харчування не обов’язкове;
Вміти: вживати у діалогічному та монологічному мовленні лексику з теми, вести діалогічне мовлення за ситуацією «Lebensmittel kaufen»; вживати слова meistens, oft, manchmal, selten, nie у реченні; будувати речення типу: Man kann…(продукти харчування) im… (назва відділу) kaufen.

 Урок німецької мови у 7 класі
Тема: Beim Arzt
Мета:
Закріпити вивчені на попередньому уроці ЛО теми; Практикувати у складанні діалогів та інсценізації; формувати навички усного (діалогічного та монологічного) мовлення; розвивати навички аудіювання з метою розуміння основного змісту, здогадуючись про частину незнайомих слів за контекстом; розвивати навички виразного читання з умінням виділяти основні моменти, розвивати спостережливість, пам’ять, мислення; виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я, сприяти негативному ставленню до поганих звичок; виховувати в учнів повагу до професії лікаря.
Тип уроку: урок удосконалення знань, умінь та навичок з теми.
Обладнання:
ПідручникС.І.Сотникова, Г.В.Гоголєва Німецька мова 7 клас, роздатковий матеріал, індивідуальні картки, тексти для читання,  тестовий матеріал;кросворд на тему «Beim Arzt»; мікрофон, малюнки (проф. лікаря, хворий ведмедик).
Девіз уроку: Gesundheit ist der größte Reichtum.

Хід уроку
І. Організаційна частина
а) привітання
Es klingelt, es klingelt!
Die Stunde beginnt.
Es klingelt, es klingelt!
Und jetzt lernen wir.
L: Guten Tag, Kinder! Ich freue mich sehr, euch wieder gesund und munter zu sehen.
б) введення учнів в атмосферу іншомовного мовлення.
L: - Der wievielte ist heute?
    - Welcher Tag ist heute?
    - Wie ist das Wetter heute?
    - Wer fehlt heute?
в) мовленнєва зарядка
L: Hört zu und sprecht nach!
    Mit Sport und Spiel
    Mit Spaß und  Gesundheit
    Leben wir viele Jahre.
Переглянути урок повністю
_________________________________________________________________________________


Урок німецької мови у 5 класі
Тема: Obst und Gemüse
Мета:
Закріпити вивчені на минулих уроках ЛО теми, вивчити відмінювання   модального дієслова mögen в Präsens та ввести його в речення, розвивати навички усного (діалогічного та монологічного) мовлення, розвивати навички аудіювання, розвивати навички виразного читання, практикувати у складання діалогів та інсценізувати їх, ознайомити учнів з користю для людини деяких овочів і фруктів, виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я, виховувати працелюбність
Обладнання:
Підручник, робочі зошити, таблиця «Відмінювання модальних дієслів», індивідуальні картки, тематичні картки, м’яч, роздатковий матеріал (овочі і фрукти), тексти для аудіювання, шкала самооцінювання.
Devise der Stunde: Gesundheit ist der größte Reichtum.
Хід уроку
І. Організаційна частина
а) привітання;
б) фонетична зарядка.
- Der wievielte ist heute? Welcher Tag ist heute?
- Wie ist das Wetter heute? Wer fehlt heute?
- Wieviel Stunden habt ihr heute?
- Welche Stunden habt ihr heute?
в) мовленнєва зарядка
         Nina, Ira, kommt zu mir,
         etwas Gutes kochen wir!
         Brot und Butter, Fleisch und Fisch
         Alles liegt hier auf dem Tisch.
          Kohl, Kartoffeln und Tomaten,
          Zwiebeln, Möhren, grüne Gurken.
          Äpfel, Birnen, Aprikosen
          Mandarinen sind hier auch.
L: Welche Wörter kennt ihr?
Гра «Kofferpacken»
L: Як можна назвати одним словом Kohl, Kartoffeln ?
Sch: Gemüse
L: Як можна назвати одним словом Äpfel, Birnen?

Sch: Obst


Немає коментарів:

Дописати коментар